Помощь болящим молитва. Акафист всемилостивому господу врачу душ и телес

  • 28.09.2018

Введение

Заботясь о больном человеке, ухаживая за ним, мы не должны забывать о том, что его душа нуждается даже в большем попечении, чем тело. Телесные страдания тесно связаны с состоянием души. Вот что пишет архиепископ Лука: «Общеизвестно могущественное влияние психики больного на течение болезни. Состояние духа больного, его доверие или недоверие врачу, глубина его веры и надежды на исцеление или, наоборот, психическая депрессия, вызванная неосторожными разговорами врачей в присутствии больного о серьезности его болезни, глубоко определяет исход болезни. Психотерапия, состоящая в словесном, вернее, духовном, воздействии врача на больного – общепризнанный, часто дающий прекрасные результаты метод лечения многих болезней».

Вот почему он преследует кратковременное и преходящее счастье, хотя известно, что он быстро закончился. Один из них преследует деньги, хотя сказано, что счастье не дается. У одного человека было огромное богатство, но в конце его жизни он сказал: «Я очень разочарованный человек». Другие ищут удовольствия от алкоголя, наркотиков, секса. Мы знаем, что это удовольствие в течение нескольких минут. И тогда есть пустота, потому что человек создан для другого счастья, и это короткое счастье никогда не удовлетворит его.

Здесь мы также должны быть исцелены в наших похотях. Мы должны стремиться к вечному счастью и преследовать его. Итак, у нас есть эти четыре авторитета: разум, воля, гнев и похоть. Есть ли в мире врач, который может это изменить? Святой Дух может исцелить нас только действием Его даров. Когда он может исцелить? Мы действительно хотим этого и хотим этого. Мы также верим, что Бог может сделать то, что он может исцелить нас внутренне. Давайте возьмем пример внешнего исцеления. Когда слепой сел у дороги и услышал приближение Иисуса, он начал кричать: «Иисус, Сын Давидов, помилуй меня».

Поддерживайте духовно того, кого постиг недуг. Слова сочувствия, утешения и надежды в сочетании с молитвой сотворят чудеса и, возможно, полностью исцелят его. В этой книге собраны молитвы о здравии людей, страдающих различными недугами, а также благодарственные молитвы, которые нужно читать ежедневно, благодаря Бога за каждый прожитый день, за ниспослание здоровья и счастья.

Те, кто был рядом, упрекнул его в том, чтобы спокойно сидеть и не беспокоить Иисуса. Чем больше они отказывались от него, тем громче он кричал. Тогда Иисус позвонил ему и спросил, чего он хочет. Он ответил: «Господи, дай мне посмотреть». Дорогой, нам нужно исцелить, нам нужно знать, чего мы хотим. Может быть, мы хотим остаться несчастными, похотливыми, сердитыми, беззаботными? Нам нужно возбудить желание, чтобы Бог услышал это, а не народ. Мы должны верить, что Господь Иисус может это сделать. Некоторые говорят, что Бог на небесах, но люди не заинтересованы.

Молитва Святому Духу

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Тропарь, глас 4-й

Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе.

Сегодня мы слышали, что Бог заботится о каждом из нас. Мы должны верить, что мы действительно Его дети и что Он любит нас. Мы должны верить, что Он может нам помочь, что Он всемогущ. Вспомним, что наша вера может помочь не только нам, но и другим. Христос призывает своих учеников следовать за Ним, неся свой крест. Следуя за Ним, они получают новое представление о болезни и болезни. Они также бросили много злых духов, и многие помазали людей маслом и исцелили их. Святой Дух дает некоторую особую харизму исцеления, чтобы показать силу Воскресшей благодати. «Исцели больных!» Церковь получила эту задачу от Господа и стремится выполнить ее как через заботу, которая окружает больных, так и через ходатайственную молитву.

Кондак, глас 3-й

Твоих благодеяний и даров туне, яко раби непотребнии, сподобльшиеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе, благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще вопием: слава Тебе, Боже Всещедрый.

Богородичен

Богородице, христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая.

Церковь верит в оживляющее присутствие Христа, души и тела врача. Это присутствие особенно важно благодаря таинствам, особым образом таинством помазания больного и заступничеством святых. Христианская духовность со времен Средневековья пронизана осознанием того, что святые проповедуют Бога. Поэтому человек доверял им заботу и страдание, причем каждый святой приписывал особое заболевание или тип болезни. Несмотря на функционирование святых, которые считаются врачами, способными преодолеть любые недомогания, такие как святые Космы и Дамиана, Люк или Св.

Благодарственная молитва об исцелении (святого Иоанна Кронштадтского)

Слава Тебе, Господи Иисусе Христе, Сыне единородный безначального Отца, Едине исцеляяй всякий недуг и всякую язю в людех, яко помиловал мя еси грешнаго и избавил еси мя от болезни моея, не попустив ей развиться и умертвить меня по грехам моим. Даруй мне отныне, Владыко, силу твердо творить волю Твою во спасение души моей окаянной и во славу Твою со безначальным Твоим Отцем и единосущным Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Архангел Рафаил, верные предпочитали «Священные специальности». Аурелиус - уход за болезнями уха и т.д. Самые многочисленные группы небесных целителей представлены святыми, чьи анти-больные покровительства были основаны на сходстве между физическими страданиями, причиненными святыми и конкретной болезнью.

Эти святые представляют собой мифический тип. «Раненный Целитель», который, несмотря на свои целебные навыки, должен либо страдать от боли, либо быть заклейменным символической раной. Универсальность веры в силу святых целителей привела в позднем средневековье к возникновению «священной аптеки» - катехизации покровителя святого, из которой можно было узнать, какой святой был назначен данной болезни или телу.

Молитвы об исцелении болящих

Молитва ко Господу

Владыко Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия, возводяй низверженныя, телесныя человеков скорби исправляя и, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имя), немощствующа посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение вольное и невольное. Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе низпосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся, буди врач раба Твоего (имя), воздвигни его от одра болезненнаго, и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою, Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь.

Популярность небесных целителей привела к различным формам поклонения, в том числе: - паломничество в чудесные места, связанные с этими святыми - паломничество священных обет - исцеление амулетов и молитв - вера в силу реликвий - популярность святых в искусстве.

Цитированный фрагмент Евангелия от Св. Матфей вдохновил отцов Церкви на то, чтобы верить, что каждый человек с момента рождения имеет своего ангела, каждый человек защищен им, он даже создает общую связь с ангелом-хранителем, особую связь, которая растет и исчезает по прошествии лет.

Молитва ко Господу (иная)

Владыка Вседержителю, Врачу душ и телес наших, смиряяй и и возносяй, наказуяй и паки исцеляяй! Раба Твоего (имя) немощствующа посети и исцели его, возставив от одра и немощи. Запрети духу немощи, остави от него всяку язву, всяку болезнь, и еже есть в нем согрешение или беззаконие, ослаби, остави, прости Твоего ради человеколюбия. Ей, Господи, пощади создание Твое во Христе Иисусе, Господе нашем, с Ним же благословен еси, и со Пресвятым, и Благим, и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Ангел-Хранитель вмешивается в случае чрезвычайной ситуации, катастрофы, несчастья и особенно защищает больных. Ангел-Хранитель подобным образом становится проводником человека, держит его за руку, указывает на главный маршрут, выбирает безопасное пространство, пробегает опасный пешеходный мост над скалистым утесом.

Божественное милосердие, ветвь церкви Святого Духа. Святая Аполония - диакон христианской церкви в Александрии, посвятил всю свою жизнь служению больным и бедным. Когда в 248 году в Александрии вспыхнуло восстание против христиан, многие христиане погибли или подверглись жестоким пыткам. Партия также присоединилась к партии, которая, хотя она уже была пожилым человеком, подвергалась ужасным пыткам - все ее зубы были разбиты и сожжены на костре. Из-за его собственной мученической смерти и вида увечья стал пир, он стал няней, страдающим зубной болью и прорезыванием зубов.

Молитва об исцелении больного

О, Премилосердый Боже, Отче, Сыне и Святый Душе, в нераздельной Троице поклоняемый и славимый, призри благоутробно на раба Твоего (имя), болезнею одержимаго; отпусти ему вся согрешения его; подай ему исцеление от болезни; возрати ему здравие и силы телесныя; подай ему долгоденственное и благоденственное житие, мирные Твои и примирные блага, чтобы он вместе с нами приносил благодарные мольбы Тебе, Всещедрому Богу и Создателю моему. Пресвятая Богородица, всесильным заступлением Твоим помоги мне умолить Сына Твоего, Бога моего, об исцелении раба Божия (имя). Все святые и ангелы Господни, молите Бога о больном рабе Его (имя). Аминь.

Просить о здоровье в день смерти. Аполония была пост-крепежом и предлагала жертвоприношения в форме ложки, маленькую детскую одежду или серебряные значки с изображением челюстей или зубов. Священные молитвы в бревиарном хвалили ее исцеляющую функцию. Дева Мария, Аполонио! Пожалуйста, молитесь за нас, Господи, чтобы отвергнуть то, что неправильно. Нам за наши недостатки. Болезнь зубов не мучилась. Но здоровье головы и тела. Мы всегда должны быть счастливы.

Исцеляющий культ святого нашел свое отражение в народной медицине, например, в названиях растений, используемых при заболеваниях десен и зубах. Эти травы назывались «Травы Аполонии», «корень Аполонии», в Баварии семена пиона назывались «зернами Аполонии» - нарезали их детям, чтобы кусать, чтобы облегчить прорезывание зубов.

Тропарь, глас 4-й

Скорый в заступлении един сый, Христе, скорое свыше покажи посещение страждущему рабу Твоему, и избави от недуг и горьких болезней и воздвигни во еже пети Тя и славити непрестанно, молитвами Богородицы, едине Человеколюбче.

Кондак, глас 2-й

На одре болезни лежащаго и смертною раною уязвленнаго, якоже иногда воздвигл еси, Спасе, Петрову тещу и разслабленнаго на одре носимого, сице и ныне, Милосерде, страждущаго посети и исцели: Ты бо един еси недуги и болезни рода нашего понесый, и вся могий, яко Многомилостив.

Отылия родилась как дочь принца Алессандро из Адалии и его жены Персины, потому что она родилась слепой, видя знак гнева Божье, приказал ей убить ее. Мать, которая доверила ребенка своей служанке, спасла ее от смертного приговора, который, в свою очередь, передал слепую девочку в аббатство в Балме. Было чудо исцеления, после крещения Отылы епископом Эрхардом она получила свое зрение. Годы, проведенные в монастыре, сделали Отыю человеком исключительной духовности, чувствительной к человеческим страданиям и боли.

Сама Отыля имела религиозную привычку и посвятила себя заботе о бедных и больных. Вернувшись в родной дом, он примирился с отцом и пригласил его основать монастырь в Хоэнбурге, где она умерла в 720 году, превратив это место в знаменитое святилище. Отылян постепенно распространился за пределы Эльзаса, Швейцарии, Австрии, южной Германии, Чехии и нашей территории.

Канон за болящего

Став пред святыми иконами, со смирением сердца и сокрушенным помыслом сотворите обычные поклоны с молитвами:

Боже, милостив буди мне грешному (поклон) .

Боже, очисти грехи моя, и помилуй мя (поклон) .

Создавый мя, Господи, помилуй (поклон) .

Без числа согреших, Господи, прости мя (поклон) .

Из-за врожденной слепоты Св. Отылия была прежде всего покровителем слабовидящих людей, смотрителем слепых и офтальмологом. Паломники, отправляющиеся в Хоэнбург, предложили ей восковой подарок визуальных образов. Святой Варфоломей - один из двенадцати апостолов. После смерти Христа он возглавил миссию по возвращению в самых отдаленных и опасных местах: в Индии, Аравии и Армении, где он должен был мучить мученичество по приказу языческого царя Астраги.

Акт пугания жертвоприношений в священной коже был «построен» в средневековом искусстве, основанный на светских, медицинских миниатюрах и гравюрах на дереве, показывающих один из компонентов вскрытия. удаление кожи. Бартоломью, как тело осужденного на анатомическом шоу, подвержен деградации, распаду и потере красоты. Удаленная кожа, которая придает индивидуальность, формирует ее отличительность, превращает изуродованную форму в «кусок мяса», будучи униженным и униженным.

Владычице моя, Пресвятая Богородица, спаси мя грешного (поклон) .

Ангеле, хранителю мой святый, от всякаго зла сохрани мя (поклон) .

Святый (апостоле, или мучениче, или преподобне отче, имярек) моли Бога о мне (поклон) .

По сем глаголи начало: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас. Аминь. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе, Царю Небесный.

Второй тип шоу прославляет святого, которого показывают после мученичества как небесного героя. Бартоломью, она обернута вокруг нее, покрыта ее голыми мышцами, он представляет ее в сложенных руках, обвиняет ее в плечах. Святой Варфоломей - «раненый целитель» - святой покровитель болезни.

Святой Стефан «человек, полный веры и Святого Духа», был одним из семи диаконов, которых апостолы поручили отдать милостыню вдовам и сиротам - как гласили Деяния. Будучи последователем Иисуса Христа и честным человеком, который причинял боль синедрионам, их обвиняли в богохульстве против Бога и приговорили к смертной казни около 36 лет. Наказание, которое он получил, было особенно жестоким.

Трисвятое

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Читается трижды, с крестным знамением и поясным поклоном.)

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва Пресвятой Троице

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради. Господи, помилуй. (Трижды.) Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Они застыли от гнева и скрепили его зубы. И он, исполненный Святого Духа, посмотрел на небо и увидел славу Бога и Иисуса, стоящих одесную Бога. И он сказал: Я вижу небо открытым и Сын Человеческий, стоящий по правую руку от Бога. И они подняли великий крик, они захлопали их уши и бросились к нему все вместе. Они вышвырнули его из города и побили камнями, и свидетели положили свои одежды на ноги молодого человека по имени Саул. Поэтому они побили камнями Стефана, который молился: Когда он упал на колени, он громко воскликнул: «После этих слов он прекратил».

Молитва Господня

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже, и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго. Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь.

Святой Стефан был назван «Протомантиром» - первым мучеником, в день его смерти 26 декабря, тесно связанным с Рождеством, подчеркнув, что жертва Христа человеку влечет за собой жертву человека за Христа. Жестокий вид мученичества, которым подвергался Святой Стивен внес свой вклад в создание своего патронажа - священная сила была отдана «камню», поэтому он был вызван в случае популярного камня в старые времена.

Во время правления императора Валериана продолжались преследования христиан, среди которых сам Папа и многие его последователи были среди жертв - в том числе. Святому Лаврентию поклонялись как покровитель бедных, также обладая властью над огнем - то есть, огонь.

Господи, помилуй (12 раз) .

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Приидите поклонимся (трижды) .

Псалом 50

Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей, и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое. Наипаче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя; яко беззаконие мое аз знаю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе единому согреших и лукавое пред Тобою сотворих; яко да оправдашися во словесех Твоих, и победиши внегда судити Ти. Се бо, в беззакониих зачат есмь, и во гресех роди мя мати моя. Се бо, истину возлюбил еси; безвестная и тайная премудрости Твоей явил ми еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся; омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси радость и веселие; возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего и Духом Владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим, и нечестивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей, Боже, Боже спасения моего; возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мой отверзши, и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен; сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены иерусалимския. Тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая; тогда возложат на олтарь Твой тельцы.

Иконография святого показана с атрибутом в форме мученичества и труба. Антоним - одно из самых распространенных чудес, присутствующих в иконографии. Он напомнил о событии, которое должно было состояться в Римини: В Римини был Бонильо, герпетофа ринита в течение тридцати лет, который достиг уровня «совершенного». Он не верил в присутствие Господа Иисуса в Евхаристии, потому что не видел никаких изменений в сакраментальной форме. Брат Антония, когда-то хотел завоевать свою душу, однажды предложил ему: «Если лошадь, которую вы часто катаетесь, будет любить истинное тело Христа в форме хлеба или вы будете верить в истину Божественного Таинства?» Еретик, он пообещал сделать это, и рот и сердце.

Канон за болящего (иной)

Припев (запев) читается после каждого стиха, но если следующий куплет начинается со «Славы» или «И ныне», то он откладывается.

Песнь 1
Ирмос

Пресекаемое море жезлом древле, Израиль пройде яко по пустыни, и крестообразно яве, преду готовляет стези. Сего ради поем во хвалении чудному Богу нашему, яко прославися.

Запев.

В день печали нашедшия на ны к Тебе, Христе Спасе, припадающе, твоя милости просим, облегчи болезнь раба Твоего, изреки нам, яко сотнику: «Иди, се здрав есть отрок твой».

Милостиве Господи, услыши молитву раб Своих, молящихся Тебе.

Мольбы и моления с воздыханием к Тебе, вопием Свое Божий: помилуй нас. Воздвигни со одра лежащаго, яко раслабленнаго словом: «Возьми одр твой, глаголя отпущаются ти греси твои».

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Твоего, Христе, образа подобию поклоняющиеся, верою целуем, и болящему здравия просим, подражающе кровоточивый, яже подольце риз Ти коснуся исцеление недуга приять.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Пречистая Госпоже Богородице, всем известная помощница, не презри нас к Тебе припадающих моли яко блага Своего Сына и Бога нашего, дати здравие болящему, да Тя с нами прославляет.

Песнь 3
Ирмос

Иже от несущих вся приведый, словом созидаемая, совершаемая духом Вседержителю Вышний: в любви Твоей утверди мене.

Иже от тяжких болезней на земли повержен к Тебе Христе, с нами вопиет, подаждь здравие телеси его, яко же Езекии плакавшемуся к тебе.

Призри, Господи, на наше смирение, и не помяни беззаконий наших, но веры ради болящего, яко прокаженнаго словом исцели ему болезнь, да Твое, Христе, славится имя.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Церковь, юже еси освятил, на ту Христе не даждь поношения, но воздвигни невидимо в недузе на одре лежащаго, в нейже Тя молят, да не рекут невернии, где есть Бог их.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. К Твоему пречистому, Богородице, Образу руце воздеюще вопием, услыши раб Твоих молитву и спаси в болезни лежащаго, да от болезни востав, воздаст обеты, яже в печали глаголаша уста его.

Седален, глас 8-й

На одре греховном слежаща мя, и страстьми уязвлена, якоже воздвиг Петрову тещу и спас разслабленнаго носима со одром, тако и ныне посети, Милостиве, болящаго, понесый недуги рода нашего, Тебе единаго свемы терпелива и милосерд на, милос тива врача душам и телесем, Христа Бога нашего, наводяща недуги и паки исцеляюща, подавающа прощение кающимся о согрешениих единаго милосердаго и милостиваго.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу (гл. 2): Аз грешный плачуся на одре своем слежа, прощение ми подаждь, Христе Боже, и от болезни воздвигни мя, яже есм от юности грехи сотворил, избыти ми молитвами Богородицы сих даруй.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Умилосердися и спаси мя воздвигни мя от одра болезненнаго, мощь бо моя во мне изнеможе и весь нечаянием одержим есмь, Мати Божия Пречистая, исцели недугующа, Ты бо еси помощница христианом.

Песнь 4
Ирмос

Положил еси к нам твердую любовь Господи: Единородного бо Твоего Сына за ны на смерть дал еси Темже ти зовем благодаряще: слава силе Твоей, Господи.

Уж отчаянна лютым недугом и к смерти приближавшася, возвати, Христе, на живо и даждь плачущимся утеху, да вси прославляем Твоя святыя чудеса.

К Тебе, творче, каемся своих грех, яко не хощеши смерти грешничи, оживи, оздрави болящаго, да воставь послужит Ти, исповедая с нами Твою благость.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Слезы Манасиины, Ниневитян покаяние, Давидово исповедание приим, вскоре спасл еси: и наши молитвы ныне приими, даждь здравие болящему, о нему же Ти молим.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Подаждь нам Твою милость Госпоже, всегда на Тя надеющимся, испроси здравие болящему, врачебнии Твои руце с Предтечею, Богородице, ко Господу Богу простирающи.

Песнь 5
Ирмос

На земли невидимый явился еси, и человеком волею сожил еси непостижимый, и к Тебе утренююще, воспеваем Тя, человеколюбче.

Дщерь Иаирову уже умершу, яко Бог оживил еси, и ныне возведи, Христе Боже, от врат смертных болящаго, Ты бо еси путь и живит всем.

Сына вдовича оживил, Спасе, и тоя слезы преложив на радость, спаси от недуга тлеющаго раба си, да и наша скорбь и болезнь на радость прейдет.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Огненную болезнь тещи Петрове прикосновением Твоим исцелив, и ныне востави болящаго раба Твоего, да востав, яко Иона, послужит Ти.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Скорбнии, смирении, грешнии, не имеющии дерзновения, к Тебе Пречистая Богомати вопием, умоли Сына своего Христа, дати болящему здравие телеси.

Песнь 6
Ирмос

Бездна последняя грехов обыде мя, и исчезает дух мой, но прострый, Владыко, высокую Твою мышцу, яко Петра мя Управителю, спаси.

Бездну милосердия и милости имея, Христе Боже, внуши моления раб Твоих. Ты бо еси Петром Тавифу воскресив, Ты и ныне в болезни лежащаго воздвигни, послушав церковных молитвенник.

Врачу душам и телесем нашим, понесый недуги всего мира, Христе, Енея Петром исцеливый, Ты и ныне болящаго исцели, Святых Апостол молитвами. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Преложи, Христе, на радость рыдание о недужнем скорбящих, да Твою получивше милость, внидут в дом Твой, со обетными дарами, славяща тя в Троице единаго Бога.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Приидите, о друзи, поклонимся молящеся о болящем Божии Матери, Та бо имеет власть недужная исцеляти, со безмездникома вкупе духовным невидимо помазающе маслом.

Кондак по 6-й песни, глас 3-й

Душу мою, Господи, во грехах всяческих, и безместными деяньми люте разслабленну, воздвигни божественным си человеколюбием, якоже и разслаб леннаго воздвигл еси древле, да зову Ти спасаем: щедрый Христе, даждь ми исцеление.

Ирмос: Иже руки Своея горстию содержай концы, Иисусе Боже, Иже Отцу собезначальный, и Духу Святому совладычествуя всяко плотию, явился еси, недуги исцеляя, и страсти очистил еси, слепца просветил еси, и раслабленнаго словом Божественным совоставил еси, сего право ходяща сотворив и одр повелел еси на раму взяти. Тем же вси с ним воспеваем и поем: щедрый Христе, даждь ми исцеление.

Песнь 7
Ирмос

Прежде образу златому, персидскому чтилищу, отроцы не поклонишася, трие поюще посреде пещи: отцев Боже, благословен еси.

О Кресте пресвятый Христов, честное древо животное, тобою смерть погибе и мертвии воскресоша, и ныне больнаго исцели и оживи, якоже при Елене умершую девицу.

Долгую и лютую болезнь Иовлю на гноищи и в червех того молящася, словом исцелил еси, Господи. И ныне же в церкви о болящем молим Тя, яко благ исцели невидимо молитвами Святых Твоих.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Вси свемы, яко умрети нам есть, Тебе Богу тако изволившу, но на мало время Милостиве, здравия просим болящему, премени от смерти на жизнь даждь скорбящим утеху.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Пособствуй и помогай нашему сиротству, Богородице, Ты бо веси время и час, когда умолити Сына Твоего и Бога нашего, дати болящему здравие и прощение от всех грех.

Песнь 8
Ирмос

Служити живому Богу, в Вавилоне отроцы претерпевше, о мусикийских органах нерадиша, и посредь пламени стояще боголепную песнь воспеваху, глаголюще: благословите вся дела Господня Господа.

Здрава покажи, Владыко, болящаго раба Твоего, и скоро исцели, милостиве Христе Боже, и еще смерти не предаждь судней да Ти покаяние воздаст. Сам бо рекл еси: не хощу смерти грешничи.

Господи милостиве, твоя преславная чудеса и до нас ныне достигнут: бесы прожени, недуги погуби, раны исцели, болезни уврачуй, и потворы и чародеяния и всякие язи избави ны.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Запретивый, Христе, морским ветром, и страх ученик на радость преложивый, и ныне запрети тяжким болезнем, труждающим раба Твоего, да вси возвеселимся, хваляще Тя во веки.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Избави, Богородице, от обышедших ны печалей, различных недуг, отравы же и чародейства, и бесовского мечтания и от урока злых человек и напрасныя смерти, молимся.

Песнь 9
Ирмос

На синайстей горе виде Тя в купине Моисей, неопально огнь Божества заченшую во чреви; Даниил же Тя виде гору несекомую, жезл прозябший, Исаия взываше, от корене Давидова.

Источниче жизни, подателю Христе милости, не отврати лица Твоего от нас, облегчи болезнь утружденному болезнею, и воздвигни яко Оаддеем Авгаря, да присно Тебе славить, со Отцем и Святым Духом.

Евангельскому верующе часу, Твоего ищем обета, Христе: просите, рекл еси бо, и дастся вам. Тем ныне предстояще молим Тя, возстави со одра здрава лютым повержена недугом, да тя с нами вкупе величает.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Мучимый недугом, внутрь невидимыми ранами, Тебе, Христе, с нами вопиет, не нам Господи, не нас ради, вси бо есмы исполнены грехов, но Матерьними и Предтечевыми молитвами даждь исцеление болящему, да Тя вси возвеличим.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Божия, Мати Пречистая, со всеми Святыми призываем Тя: со Ангелы и Архангелы, со пророки и патриархи, со Апостолом, с преподобными, праведными молися Христу Богу нашему, дати здравие болящему, дя тя вси величаем.

Молитва

Боже сильный милостию, строяй вся на спасение роду человеческому, посети раба Своего сего (имя) , нарицающа имя Христа твоего, исцели его от всякаго недуга плотскаго и отпусти грехи и греховные соблазны, и всяку напасть, и всякое нашествие неприязненно далече сотвори от раба Твоего, и воздвигни от одра греховнаго, и устрой его во святую Твою Церковь здрава душею и телом и делы добрыми славящаго со всеми людьми имя Христа Твоего, яко Тебе славу возсылаем, со безначальным Ти Сыном, и со Святым Духом ныне и присно и во веки веков. Аминь.

По окончании

Достойно есть яко воистинну блажити Тя Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи, помилуй (трижды) .

Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас, Аминь.

Испокон веков, когда человеку было плохо, он обращался за помощью к Богу или святым. Произнося молитву, человек как бы вставляет дискету в компьютер, и включается программа, которая, в зависимости от дискеты (молитвы), несет определенную функцию. Человек в этот момент подключается к потоку энергии, которую может почувствовать, а в отдельных случаях и увидеть. В зависимости от духовного уровня целителя, от тех целей, которые он преследует, транслируется более мощный поток энергии и более эффективна его работа. Священнослужитель, зная наизусть сотни молитв, не получит большей энергии, чем мать, которая просит помощи у Бога над своим больным ребенком.


Молитва — это определенный набор вибрации, который вызывает резонанс в энергетическом потоке, и чем искреннее она говорится, тем больше эффект. Это состояние души, слова священного писания произносятся не голосом, а сердцем. В этот момент все окружающее расплывается, исчезают все звуки и ощущения, тело начинает вибрировать, часто срывается голос. Человек находится в полном единении с Тем, к кому он обращается. И только в этом случае оказывается необходимая помощь. Икона оказывает большую помощь в целительстве, являясь мощным источником энергии христианского потока. Икона как бы открытое окно в субстанцию добра, любви, покаяния. Но не все иконы открыты, есть и закрытые, то есть или не освященные в Храме Божьем. Основная молитва — это «Отче наш». С нее и начнем.


Молитва Господня

Отче наш, иже еси на небесах! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша яко же и мы оставляем должникам нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго. Яко Твое есть Царство к Сила и Слава, Отца и Сына и Святаго духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.


Песнь Пресвятой Богородице

Богородице Дево, радуйся. Благодатная Марие, Господь с Тобою, Благословенна ты в женах и благословен плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших.


Символ веры

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго,Иже от Отца рожденного прежде всех век; Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, им же вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы и вочеловечшася. Распятаго же за мы при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И восресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Его же Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца нсходящаго, Иже со Отцом и Сыном споклоняема и сславима. глаго-лавшего пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Цер-ковь. Исповедую единокрещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.


Молитва ко Пресвятой Троице

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имени Твоего ради.

Господи, помилуй. Господи, помилуй Господи, помилуй. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.


Молитва Ангелу Хранителю

Святый Ангеле, предстояй окаянной моей души и страстной моей жизни, не остави мене, грешнаго, ниже отступи от мене за невоздер-жание мое. Не даждь места лукавому демону обладати мною, насильством смертного сего телие. Укрепи бедствующую и худую мою руку, и настави мя на путь спасения. Ей, снятый Ангеле Божий, хранителю и покровителю окоянныя моея души и тела, вся мне прости, еликими тя оскорбих во вся дни живота моего, и аще чего согреших в пришедшую нощь сию, покрый мя в настоящий день; и сохрани мя от всякаго искушения противнаго, да ни в коем гресе прогневаю Бога; и молися за мя ко Господу, да утвердит мя в страсе Своем, и достойна покажет мя раба Своея благости. Аминь.


Молитва Честному Кресту

Да воскреснет Бог, и расточатся врази Его, и да бежат от лица Его ненавидящий Его.Яко исчезает дым, да исчезнут; яко тает воск от лица огня, тако да погибнут беся от лица любящих Бога, и знаменующися крестным знамением, и в веселии глаголющих: радуйся, Пречистый и Животворящий Кресте Господень, прогоняй бесы силою на Тебе пропятаго Господа нашего Иисуса Христа, во ад сшедшаго и поправшаго силу диаволю, и даровавшаго нам Тебе, Крест Святой Честный, на прогнание всякаго супостата. О Пречистый и Животворящий Кресте Господень, помогай ми со Святою Госпожою Девою Богородицею, и со всеми святыми во веки. Аминь.

Молитва Святому Николаю


Кондак 9

Всякия утоли болезни, великий наш заступниче Николае: растворяя благодатная врачевания, услаждающая души наша, сердца же веселя-щая всех усердно к помощи твоей притекающих. Богу же вопиющих: Аллилуйа!


Молитвы о болящих


Тропарь, глас 4-й

Скорый в заступлении един сын, Христе, скорое свыше покажи посещение страждущему рабу Твоему, и избави от недуг и горьких болезней; и воздвигни во еже пети Тя и славити непрестанно, молитвами Богородицы, Едине Человеколюбице.


Кондак, глас 2-й

На одре болезни лежащего и смертною раною уязвленнаго, яко же иногда возвигл еси. Спасе, Петрову тещу и расслабленнаго на одре носимаго, сиче и ныне, Милосердие, страждушаго посети и исцели; Ты бо един еси недуги и болезни рода нашего понесый и вся ночий, яко Многомилостив.


Молитва Владыко Вседержителю

Владыко Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия и возводяй низвсржснныя, телесныя человеков скорби исправляяй, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имярек) немощуствующа посети милостию твоею, прости ему всякое согрешение вольное и невольное. Ей, Господи, врачебную Твою силу с небес ниспошли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укороти страсть и всякую немощь таящуюся, буди раба Твоего (имярек), воздвигни его от одра болезненнаго и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою. Твое бо есть, еже миловати и спасати мы. Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь!


Вначале молитвы надо выучить наизусть, произнося молитву, вдумывайтесь в смысл слов, попробуйте понять глубину тех чувств, которые испытывали люди, произносившие святые слова. К вам придет ощущение сопричастности с бесконечным, великим, безмерно добрым и любящим нечто. Впоследствии, только начиная произносить молитву, вы уже будете подключаться к энергетическому потоку Христианской веры и становиться транслятором доброй энергии. Вы станете чище душой и сердцем, из вас уйдут болезни и темные мысли, начнете видеть окружающий мир совершенно другими глазами.